پایان کار تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات تا ۶ ماه آینده

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران پس از اتمام در صحن علنی مجلس ارائه می شود.وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در مرحله اجرا قراردارد، گفت: این کمیته در حال برگزاری جلسات مستمری است …

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: گزارش کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران پس از اتمام در صحن علنی مجلس ارائه می شود.
وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در مرحله اجرا قراردارد، گفت: این کمیته در حال برگزاری جلسات مستمری است و تقسیم وظایف میان نمایندگان عضو آن صورت گرفته است.
به گفته مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، نتایج نهایی تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران به این زودی امکان پذیر نبوده و باید بررسی های بیشتری از موضوعات مورد نظر صورت گیرد.
یوسف نژاد افزود: کمیته تحقیق و تفحص پس از جمع‌بندی نهایی به صورت کلی گزارش خود را از عملکرد شرکت مخابرات ایران ارائه خواهد داد.
به گزارش موبنا وجوه خارج از شمول مرکز تحقیقات مخابرات، نحوه اعمال قیمت تمام شده در بودجه سالانه، مناقصات و مزایده‌ها و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران، میزان تحقق برنامه پنج ساله چهارم در مخابرات، واگذاری بدون ضابطه تلفن ثابت و همراه به اشخاص حقیقی و حقوقی و خسارت ناشی ازعدم به موقع تعهدات به مردم از محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است که قرار است طی شش ماه بررسی شود.
عدم بهبود کیفیت تلفن همراه و نحوه درآمد و هزینه شرکت ارتباطات سیار، پروانه اپراتورهای اول و سوم و پروانه wimax ، تعرفه پیام کوتاه  و صورت‌های مالی این شرکت از دیگر محورهای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است.
این کمیته از ابتدای امسال با عضویت ۱۱ نفر از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است. 
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا