نوسان قیمت گوشی تلفن همراه قابل پیش بینی نیست

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت : با توجه به شرایط فعلی و حجم گسترده فعالیت قاچاقچیان این کالای ارتباطی ، نمی توان پیش بینی دقیقی از نوسان قیمت گوشی ها در بازار تلفن همراه داشت.وی افزود: هر ساله در تیر ماه، تمامی فروشندگان مشغول کارهای دارایی هستند که به …

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت : با توجه به شرایط فعلی و حجم گسترده فعالیت قاچاقچیان این کالای ارتباطی ، نمی توان پیش بینی دقیقی از نوسان قیمت گوشی ها در بازار تلفن همراه داشت.
وی افزود: هر ساله در تیر ماه، تمامی فروشندگان مشغول کارهای دارایی هستند که به موجب همین امر نیز فروشندگان نمی توانند میزان دقیق نوسان قیمت گوشی ها را پیش بینی کنند.
درستی با اشاره به ورود گوشی های  قاچاق از طریق مبادی مرزی به کشور، گفت: بیشتر گوشی های تلفن همراه موجود در بازار قاچاقی و بدون گارانتی رسمی هستند که به موجب همین امر ۹۵ درصد از سهم این بازار ۴۶ میلیون مشترک از طریق قاچاق تامین می شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوت و تصویری و لوازم یدکی با اشاره به بهبود وضعیت فعلی بازار تلفن همراه  تصریح کرد: برای کاهش میزان قاچاق این کالای ارتباطی تعرفه آن باید به طور منطقی کاهش یابد تا شرکت های واردکننده قانونی بتوانند  به فعالیت خود به طور چشمگیری ادامه دهند.
۱۲۹/۲۰

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا