موج خروشان نوکیا همین ماه به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Surge از طراحی فوق العاده ای برخوردار است و با توجه به صفحه کلیدکامل آن که به شکل کشویی باز می شود به نظر می رسد ویژه جوانان و مخصوصا برای کاربردهای پیام طراحی شده است.این گوشی  از سیستم عامل سیمبیان …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Surge از طراحی فوق العاده ای برخوردار است و با توجه به صفحه کلیدکامل آن که به شکل کشویی باز می شود به نظر می رسد ویژه جوانان و مخصوصا برای کاربردهای پیام طراحی شده است.
این گوشی  از سیستم عامل سیمبیان S60 برخوردار است.
گوشی Surge دارای صفحه نمایش ۴/۲ اینچی با وضو ح تصویر QVGA و پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ است.
این گوشی از چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و دو باند شبکه UMTS با HSDPA برای انتقال اطلاعات با سرعت ۶/۳ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصالات بلوتوث و USB اشاره کرد.
گوشی Surge  از باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است و دارای ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از اسلات کارت حافظه microSD برای ارتقا تا ۸ گیگابایت ، رادیو FM ، A-GPS و دوربین ۲ مگاپیکسلی است.
گفته  می شود این گوشی برای اتصال به شبکه های محبوب اجتماعی همچون فیس بوک، توییتر، یوتیوب و فلیکر از طریق کاربرد JuiceCaster  طراحی شده است.
همچنین کاربران می توانند از طریق HTML ویدیوهای یوتیوب را تماشا کنند و به بیشتر سایت ها دسترسی داشته باشند.
به نظر می رسد نوکیا قصد دارد این گوشی را تا اواخر همین ماه با قیمت ۹۹/۷۹ دلار و احتساب دو سال قرارداد از طریق AT&T به بازار آمریکا عرضه کند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا