ترک سل برای فعالیت در لیبی تلاش می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی ” موبنا ” به نقل از رویترز ،  ظرفیت رشد  بالا در زمینه صنعت ارتباطات لیبی ، یکی از دلایل تلاش ترک سل برای حضور دراین بازار است.ترک سل تلاش دارد  فعالیت هایی بین المللی خود را گسترش دهد و به این منظور حضور در بازارهای نوظهور در شمال آفریقا  …

به گزارش گروه اخبار خارجی ” موبنا ” به نقل از رویترز ،  ظرفیت رشد  بالا در زمینه صنعت ارتباطات لیبی ، یکی از دلایل تلاش ترک سل برای حضور دراین بازار است.
ترک سل تلاش دارد  فعالیت هایی بین المللی خود را گسترش دهد و به این منظور حضور در بازارهای نوظهور در شمال آفریقا  و آسیای مرکزی را مد نظر قرارداده است.
علی رغم تلاش فراوان ، ترک سل در رقابت با ” فرانس تلکام ” (France Telecom) و شرکت ” دیوونا” (Divona )  شریک محلی آن برای کسب امتیاز سرویس دهی تلفن در تونس ، با شکست مواجه شد.
ترکیه  دربین کشورهای اروپایی دارای یکی از بیشترین میزان ضریب نفوذ  است و شرکت ترک سل نیز تاکنون در کشورهای گوناگون از جمله اوکراین ، بلارورس ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان و گرجستان فعالیت اپراتوری تلفن همراه دارد.
این شرکت همچنین درنظر دارد  با رشد و گسترش فن آوری نسل سومی و ارایه سرویس های دیتا به کاربران ، فعالیت های برون مرزی و خارجی خود را توسعه دهد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا