معرفی گوشی W395 سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۹۶ گرمی در ابعاد ۹۶ در ۴۷ در ۹/۱۴ میلیمتر ساخته شده است.این مدل سونی اریکسون به تجهیزاتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی ۱۰ مگابایتی، پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده کامل(organizer) ، صفحه نمایش TFT و فوکوس خودکار است مجهز است.ارتقا حافظه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۹۶ گرمی در ابعاد ۹۶ در ۴۷ در ۹/۱۴ میلیمتر ساخته شده است.
این مدل سونی اریکسون به تجهیزاتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی ۱۰ مگابایتی، پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده کامل(organizer) ، صفحه نمایش TFT و فوکوس خودکار است مجهز است.
ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا یک گیگابایت، بلندگوهای استریو و  رادیو FM نیز از دیگر مشخصات تعبیه شده در این گوشی است.
ویژگی Track ID این گوشی، به کاربر اجازه می دهد تا ترانه دلخواه خود را به راحتی بیابید .
گوشی W395 سونی اریکسون دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است دارد که به کاربر   اجازه می دهد پس از گرفتن عکس دلخواه ، طبق سلیقه کاربر، آن را ویرایش کند. این مدل سونی اریکسون از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 پشتیبانی می کند.
از امکانات  دیگر گوشی W395 سونی اریکسون ، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه دو) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه دو)، هندزفری، واکمن،زنگ های پلی فونیک و MP3، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.
باتری های این گوشی از نوع استاندارد یون لیتیوم است که در زمان مکالمه مداوم ۸ ساعت و در زمان استندبای ۴۸۰ ساعت کار می کند.
گوشی W395 سونی اریکسون  هم اکنون با گارانتی متفرقه و با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا