موتورولا گوشي PEBL را رسما عرضه كرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌ اين گوشي كه با نام مدل “Motorola PEBL” معرفي شده است ،‌ مناسب و مطابق ذوق و سليقه خانم ها است و اولين گوشي از اين سري – مدل PEBL U6 – درسال ۲۰۰۵ ميلادي عرضه شده است.اين گوشي جديد در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌ اين گوشي كه با نام مدل “Motorola PEBL” معرفي شده است ،‌ مناسب و مطابق ذوق و سليقه خانم ها است و اولين گوشي از اين سري – مدل PEBL U6 – درسال ۲۰۰۵ ميلادي عرضه شده است.
اين گوشي جديد در بازار كره جنوبي عرضه شده و وب سايت موتورولا در كره جنوبي رسما ورود اين گوشي را به بارار اعلام كرده است.
گوشي ياد شده توسط گروه طراحي موتورولا در سئول پايتخت کره جنوبي  با طراحي و ظاهري زيبا ساخته شده است و به رنگ ارغواني و تصوير يک گل  در روي صفحه رويي گوشي  عرضه شده است.
اين گوشي داراي طرحي تاشو با كناره هاي گرد و صفحه نمايش بيروني پنهان و قابليت هاي فراوان از جمله سيستم كنترل لمسي موسيقايي است.
گوشي تلفن همراه يادشده شبيه گوشي موتورولا مدل PEBL U9 – كه در چند ماه قبل در اروپا عرضه شد- است ولي اندكي بزرگتر و قابليت هاي پيشرفته تر.
اين گوشي داراي صفحه نمايش داخلي ۲/۲ اينچي TFT/ 240 – ۳۲۰ پيكسلي / با ۲۶۲ هزار رنگ ،‌سيستم اتصال GSM  وسيستم اتصال پرسرعت  HSDPA با قابليت انتقال اطلاعات باسرعت ۲/۷ مگابايت برثانيه ،‌ سيستم پخش موسيقي ،‌ جك هدست ۵/۳ ميليمتري ،‌بلوتوث ۲ ،‌دوربين عكاسي ۲ مگاپيكسلي با قابليت ضبط ويديويي ،  دوربين ثانويه براي مكالمه هاي تلفني و حافظه قابل افزايش مي باشد.
 Motorola PEBL دراندازه هاي ۱۰۰ – ۹/۴۸ – ۵/۱۸ ميليمتر و وزن ۱۰۳ گرم طراحي و ساخته شده است و داراي باتري باتوان ۹۵۰ ميلي آمپرساعت مناسب براي تا ۲۰۰ ساعت مكالمه  و تا ۲۴۰ ساعت حالت آماده بكار با سيستم  اتصال GSM ،‌ ۱۳۰ ساعت آماده بكار باسيستم ۳G است.
اين گوشي درحال حاضر توسط شركت SK Telecom درسراسر كره جنوبي عرضه شده ولي قيمت فروش آن ‌اعلام نشده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا