Tablet PC اپل ماه آینده عرضه می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ZDnet ، خبر تولید دستگاه های Tablet PC توسط اپل چندی است که توسط سایت های مختلف به شکل های گوناگون مطرح می شود. تاکنون شرکت اپل تاریخ عرضه و قیمت Tablet PC خود را به شکل رسمی اعلام نکرده است به همین دلیل بازار شایعه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ZDnet ، خبر تولید دستگاه های Tablet PC توسط اپل چندی است که توسط سایت های مختلف به شکل های گوناگون مطرح می شود. تاکنون شرکت اپل تاریخ عرضه و قیمت Tablet PC خود را به شکل رسمی اعلام نکرده است به همین دلیل بازار شایعه ها در این موارد هر روز داغ تر می گردد.
مطابق جدید ترین پیش بینی ، امروز نشریه China Times اعلام کرد که Tablet PC اپل بالاخره در ماه اکتبر با قیمت ۸۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مطابق همین گزارش شرکت های تامین کننده قطعات سخت افزاری سیستم های اپل مانند Foxconn ، Wintek و Dynapack از شرکت مادر دستور مستقیم برای تولید قطعات مربوط به Tablet PC اپل را دریافت کرده اند.
انتظار می رود این دستگاه از یک مانیتور لمسی ۹.۷ اینچی برخوردار باشد. همچنین ظاهراً صفحه کلید مجزایی برای این دستگاه پیش بینی نشده و تمام فرامین به شکل مستقیم توسط مانیتور آن به دستگاه وارد می شود.
۱۹/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا