فروش نت بوک امسال دوبرابر می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، جان جاکوبز، مدیر بخش تحقیقات لپ تاپ DisplaySearch  می گوید: میزان فروش نت بوک با توجه به قیمت و قابلیت های سخت افزاری پیشرفته امسال به ۷/۳۲ میلیون دستگاه می رسد این درحالی است که سال گذشته میزان فروش نت بوک ۴/۱۶ میلیون دستگاه گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، جان جاکوبز، مدیر بخش تحقیقات لپ تاپ DisplaySearch  می گوید: میزان فروش نت بوک با توجه به قیمت و قابلیت های سخت افزاری پیشرفته امسال به ۷/۳۲ میلیون دستگاه می رسد این درحالی است که سال گذشته میزان فروش نت بوک ۴/۱۶ میلیون دستگاه گزارش شد.
البته پیش از این پیش بینی شده بود که میزان فروش نت بوک طی سال جاری به ۵/۲۷ میلیون دستگاه برسد.
با این حال انتظار می رود میزان فروش لپ تاپ رشد چندانی نکند و همان میزان فروش ثابت ۵/۱۲۹ میلیون دستگاه گذشته را داشته باشد.
کاربران به دلیل قیمت این دستگاه ها که میانگین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار هستند این دستگاه ها را ترجیح می دهند.
تولید کنندگان رایانه در صدد ساخت نت بوک هایی با صفحه نمایش و صفحه کلید بزرگ تر هستند که به این ترتیب درخواست بیشتری از سوی کاربران خواهد داشت.
همچنین تولید کنند گان رایانه به دنبال ارتقای این دستگاه ها با قابلیت های گرافیکی بهتر هستند.
برای مثال لنوو به تازگی نت بوک IdeaPad S12 را معرفی کرده که دارای صفحه نمایش ۱۲ اینچی با وضوح تصویر بسیار بالاست و از پلت فورم Ion و کارت گرافیک Nvidia’s GeForce 9400 و تراشه Atom پشتیبانی می کند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا