بازار تلویزیون های ال سی دی آرام است

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون  توازن در خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برقرار شده است.وی با اشاره به نوسان قیمت این کالای دیجیتالی تصریح کرد: در شرایط فعلی نمی توان اعلام دقیقی از نوسان قیمت تلویزیون های ال سی دی در بازار کرد چرا …

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هم اکنون  توازن در خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برقرار شده است.
وی با اشاره به نوسان قیمت این کالای دیجیتالی تصریح کرد: در شرایط فعلی نمی توان اعلام دقیقی از نوسان قیمت تلویزیون های ال سی دی در بازار کرد چرا که هر ساله در تیر ماه  تمامی فروشندگان مشغول کارهای دارایی هستند.
درستی با اشاره به ورود ال سی دی های  قاچاق از طریق مبادی غیرقانونی گفت: بیشتر ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه روانه بازار می شود .
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ادامه داد: در صورتی می توان به مبارزه با قاچاق این کالا پرداخت که مبارزه و جلوگیری شدیدی با قاچاقچیان این کالا  توسط وزارت بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سطح مرزهای کشور صورت گیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تصریح کرد: برای کاهش میزان قاچاق تعرفه ال سی دی تعرفه واردات این محصول باید کاهش یابد تا شرکت های واردکننده قانونی بتوانند با قاچاقچیان این کالا به رقابت بپردازند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا