۶۰ درصد امریکایی ها به خاطر تلفن همراهشان الکل را ترک کردند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، بر اساس تحقیقاتی که توسط Best Buy Mobile از حدود یکهزار کاربر امریکایی که بیش از ۱۸ سال سن داشتند انجام شد نشان داد که ۴۷ درصد امریکایی هایی که قبلا گوشی هوشمند نداشته اند اعلام کرده اند فرق میان گوشی های هوشمند و معمولی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، بر اساس تحقیقاتی که توسط Best Buy Mobile از حدود یکهزار کاربر امریکایی که بیش از ۱۸ سال سن داشتند انجام شد نشان داد که ۴۷ درصد امریکایی هایی که قبلا گوشی هوشمند نداشته اند اعلام کرده اند فرق میان گوشی های هوشمند و معمولی را نمی دانند.
بر اساس این گزارش تعداد زیادی از افراد میانسال برای خرید یک دستگاه گوشی هوشمند تا ۱۲ ماه آینده برنامه ریزی کرده اند.
این گزارش حاکی است که ۵۸ درصد کاربران اعلام کرده اند گوش دادن به موسیقی با استفاده از تلفن همراه برایشان مهم است و ۴۱ درصد به دسترسی به وب سایت های شبکه اجتماعی از طریق تلفن همراه اهمیت می دهند.
۳۶ درصد به بازی با استفاده از این دستگاه ها می پردازند و ۴۶ درصد امریکایی که تلفن همراه هوشمند ندارند معتقدند که گوشی های هوشمند  کاربران  را همیشه با کارشان در ارتباط نگه می دارد که در این میان فقط ۳۰ درصد افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله به این قضیه معتقدند درحالی که ۶۰ درصد افراد ۳۵ تا ۴۹ ساله این موضوع را باور دارند.
یک چهارم آمریکایی ها بدون اجازه به تلفن همراه والدین، دوستان و کودکان سرک می کشند و پیامک انها را می خوانند.
۲۳ درصد امریکایی ها هنگامی که مست هستند پیامک ارسال می کنند .
 ۶۴ درصد امریکایی ها گفته اند که آنها گوشی هوشمند ندارند زیرا این دستگاه ها بسیار گران هستند و ۳۹ درصد گوشی هوشمند ندارند زیرا آنها از خرید محصولات الکترونیکی متنفرند که ۴۵ درصد این تعداد خانم هستند.
۵۲ درصد خانم ها و ۴۲ درصد مردان اعلام کرده اند در مورد خرید گوشی های هوشمند گیج می شوند که از این تعداد بیش از ۵۳ درصد آنها ۵۰ سال به بالا را تشکیل می دهند.
۷۱ درصد زنان اعلام کرده اند که پیامک برای انها بسیار مهم است این درحالی است که ۴۶ درصد مردان به این کاربرد اهمیت می دهند.
۵۵ درصد زنان از دوربین دیجیتالی تلفن همراهشان برای عکسبرداری استفاده می کنند و این امر برای انها اهمیت دارد درحالی که این کاربرد برای ۳۰ درصد مردان مهم است.
۴۴ درصد زنان اعلام کرده اند که به گوش دادن به موسیقی از طریق تلفن همراهشان علاقمندند و این موضوع برای ۲۵ درصد مردان اهمیت دارد.
۱۴ درصد زنان از این دستگاه ها برای بازی استفاده می کنند درحالی که مردان برای بازی با تلفن همراه ۹ درصد هستند.
و تمامی افرادی که تقریبا ۸ درصد هستند و به خواندن کتاب با استفاده از تلفن همراه علاقه دارند خانم ها هستند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا