نمونه طلایی گوشی آیفون مدل ۳GS عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” استوارت هافز” ،  نسخه گرانقیمت و لوکس این گوشی درحالی عرضه شده که از زمان عرضه نمونه اصلی آن برای اولین تقریبا یک ماه گذشته است.این گوشی لوکس با نام مدل Diamond Rose Gold iPhone 3GS شناخته می شود و در تزیین آن از ۱۸ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” استوارت هافز” ،  نسخه گرانقیمت و لوکس این گوشی درحالی عرضه شده که از زمان عرضه نمونه اصلی آن برای اولین تقریبا یک ماه گذشته است.
این گوشی لوکس با نام مدل Diamond Rose Gold iPhone 3GS شناخته می شود و در تزیین آن از ۱۸ قیراط طلای سرخ استفاده شده است.
درطراحی و تزیین این گوشی ،  ۴ هنرمند طراح در شهر لیورپول انگلیس همکاری وفعالیت کرده اند.
علاوه بر ۱۵۰ گرم طلای سرخ که دربدنه این گوشی به کار رفته ،  هنرمندان طراح از ۵۳ الماس صورتی نیز برای تزیین آن استفاده کرده اند.
قیمت فروش این گوشی لوکس  ۲۱ هزار و ۹۹۵ پوند اعلام شده است.
بنابراعلام شرکت ” اپل”تولید کننده گوشی های تلفن همراه آیفون ،طی مدت ۳ روز افزون بر یک میلیون گوشی تلفن همراه آیفون مدل ۳GS فروخته شد.
گوشی جدید آیفون در قسمت جلو فاقد دوربین است و در یک رنگ به بازار عرضه می شود.
گوشی یاد شده در دونسخه با دو ظرفیت حافظه متفاوت ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.
iPhone 3GS دارای پردازشگر با سرعت بالا ، پشتیبانی A2DP ، پشتیبانی سیستم اتصال پرسرعت HSDPA برای انتقال دیتا باسرعت ۲/۷ مگابیت برثانیه است.
این گوشی دارای دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار/ قابلیت ثبت ویدویی VGA با سرعت ۳۰ فریم درثانیه / قابلیت ویرایش ویدیویی و اشتراک گذاری ( sharing ) ویدیویی است.
گوشی جدید آیفون از قابلیت ارسال و دریافت پیام های MMS ، باتری با ظرفیت بالا برای ۹ ساعت مکالمه با سیستم WiFi ، ۱۰ ساعت پخش ویدیویی ، ۳۰ ساعت پخش صوتی ، ۱۲ ساعت مکالمه با قابلیت نسل دومی و ۵ ساعت مکالمه با قابلیت های نسل سومی است.
این گوشی از ماه اوت ( مرداد – شهریور) سال جاری در ۸۰ کشورعرضه خواهد شد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا