صدور مجوز جدید برای راه اندازی دفاتر خدمات ارتباطی متوقف شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، حسن رضوانی، عصر روز گذشته در نشست مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات با تاکید براینکه مجوزهای صادر شده برای دفاتر خدمات ارتباطی که تا بیستم تیرماه جاری مراجعه نکرده اند باطل شده است ، اظهار داشت: از این پس هیج دفاتر خدمات ارتباطی جدیدی در کشور دایر نمی شود.وی در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، حسن رضوانی، عصر روز گذشته در نشست مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات با تاکید براینکه مجوزهای صادر شده برای دفاتر خدمات ارتباطی که تا بیستم تیرماه جاری مراجعه نکرده اند باطل شده است ، اظهار داشت: از این پس هیج دفاتر خدمات ارتباطی جدیدی در کشور دایر نمی شود.
وی در پاسخ به نارضایتی مدیران دفاتر خدمات ارتباطی مبنی بر تعدد و افزایش شمار دفاتر خدمات ارتباطی در استان های مختلف و اخذ مجوزهای جدید از سازمان تنظیم مقررات ، گفت: هیچ نوع فراخوان جدیدی برای راه اندازی دفاتر خدمات ارتباطی از سوی سازمان تنظیم مقررات اعلام نشده و اگر دفاتری وجود دارند که تازه شروع به کار کرده اند حتما در گذشته مجوز گرفته اند.
به گفته رضوانی سازمان تنظیم مقررات تمامی تلاش خود را به کار می بندد تا حتی مصوباتی که در این سازمان تصویب شده اما اجرایی نشده را بررسی کند.
معاون سازمان تنظیم مقررات با ابراز امیدواری از اجرایی شدن آیین نامه جدید دفاتر پیشخوان خدمات، خاطرنشان کرد: آینده بسیار روشنی برای این دفاتر قابل پیش بینی است و امور دفاتر با الزام دستگاههای دولتی به ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات رونق می گیرد.
وی افزود: طبق این آیین نامه ، دستگاههای موازی دفاتر پیشخوان خدمات باید ظرف مدت زمان ارائه شده در چارچوب دفاتر بخش خصوصی قرار گیرند تا پیشخوان خدمات به معنای واقعی شکل گیرد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا