معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KE990 Viewty که با قیمت ۲۳۰ هزار تومان دراختیار مشتریان قرار می گیرد، دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KE990 Viewty که با قیمت ۲۳۰ هزار تومان دراختیار مشتریان قرار می گیرد، دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت است.
گوشی KF755 Secret ال جی که از مشخصاتی همچون صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد با قیمت ۲۲۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی KF510 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۸۰ هزار تومان می رسد از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
گوشی KE970 معروف به مدل “شاین” ال جی که از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت  بهره می برد در لیست پرفروش ترین های ال چی قرار گرفته است.
این گوشی ال جی با قیمت ۱۳۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.گوشی های SECRET  این برند نیز به دلیل افزایش استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.این مدل ال جی که به بهای ۲۳۰ هزار تومان به فروش می رسد
گوشی های KC550 و KP500 نیز با قیمت ۱۹۰ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا