ال جی فروشگاه آنلاین راه اندازی می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” رویترز” ،  این فروشگاه قراراست روزسه شنبه آینده راه اندازی خواهد شد ودر مرحله اول برای منطقه آسیا و تا پایان سال جاری میلادی برای تمام دنیا سرویس دهی خواهد کرد.پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی و آنلاین که برای اولین بار توسط شرکت آمریکایی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” رویترز” ،  این فروشگاه قراراست روزسه شنبه آینده راه اندازی خواهد شد ودر مرحله اول برای منطقه آسیا و تا پایان سال جاری میلادی برای تمام دنیا سرویس دهی خواهد کرد.
پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی و آنلاین که برای اولین بار توسط شرکت آمریکایی ” اپل ” (Apple ) تولید کننده گوشی های آیفون و آیپاد ، انجام شد ؛ دیگر سازندگان  گوشی های همراه و همچنین شرکت های وابسته نیز برای راه اندازی فروشگاههای مشابه به رقابت بایکدیگر پرداختند.
کاربران می توانند از طریق این فروشگاههای آنلاین انواع نرم افزارهای مورد نیازشان را دانلود کنند.
ارتقای نرم افزارها یکی از فعالیت های کلیدی شرکت های سامسونگ و ال جی – تولید کنندگان گوشی در کره جنوبی – است که موجب رشد و افزایش فروش گوشی ها با قیمت مناسب خواهد شد.
 شرکت ال جی ،  که پس از نوکیا  و سامسونگ در رده سوم جهانی فروشندگان گوشی های تلفن همراه قراردارد ، طی بیانیه ای اعلام کرد در فروشگاه اینترنتی و آنلاین این شرکت ،  1400 ابزار گوناگون از جمله ۱۰۰ برنامه بطور رایگان به ۱۵ زبان مختلف ارایه می شود.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا