تعیین بهای گوشی های گران قیمت با نظر فروشندگان

“جواد اصغریان” یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:گوشی هایی که از طریق مجاری غیرقانونی وارد بازار می شود فاقد قیمت ثابتی هستند و بهای نهایی آنها تنها به بسته به سلیقه فروشنده تایین می شود و ربطی به میزان عرضه و تقاضا ندارد.وی با اشاره به …

“جواد اصغریان” یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:گوشی هایی که از طریق مجاری غیرقانونی وارد بازار می شود فاقد قیمت ثابتی هستند و بهای نهایی آنها تنها به بسته به سلیقه فروشنده تایین می شود و ربطی به میزان عرضه و تقاضا ندارد.
وی با اشاره به عرضه گوشی های گران قیمت نظیر “ورساچی”، “ورتو” ، “دی اند جی” و غیره تصریح کرد: این نوع گوشی ها که از طریق مجاری غیرقانونی روانه بازار می شوند، دارای پایه و قیمت ثابتی نیستند و با قیمت های متفاوت میلیونی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی افزود: هم اکنون گوشی هایی با برندهای معروف  “ورساچی”، “ورتو” ، “دی اند جی” با قیمت های میلیونی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
اصغریان ادامه داد: تا کنون نظارت دقیقی درباره عرضه گوشی های بدون گارانتی دار در سطح بازار تلفن همراه صورت نگرفته شده و به همین دلیل هر روز شاهد افزایش فعالیت قاچاقچیان در این بازار آشفته هستیم.
این اظهارات در حالی بیان می شود که تعرفه بالا و در پی آن حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی در سطح بازار تلفن همراه باعث شده تا فعالیت قاچاقچیان این کالای ارتباطی همچنان رو به گسترش باشد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا