بیش از ۵۰ درصد روستاهای کرج به سیستم ICT مجهز هستند

حسین مهمان‌نواز امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان و توسعه این امور می‌تواند بسیاری از مشکلات روستاییان در زمینه ارتباطات را برطرف کند.وی با اشاره به اینکه تمام روستاها در شهرستان کرج از خدمات مخابراتی بهره‌مند هستند، گفت: راه‌اندازی سیستم ICT در روستاهای این شهرستان تاکنون توانسته …

حسین مهمان‌نواز امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ارائه خدمات به روستاییان و توسعه این امور می‌تواند بسیاری از مشکلات روستاییان در زمینه ارتباطات را برطرف کند.
وی با اشاره به اینکه تمام روستاها در شهرستان کرج از خدمات مخابراتی بهره‌مند هستند، گفت: راه‌اندازی سیستم ICT در روستاهای این شهرستان تاکنون توانسته خدمات بسیار زیادی همچون امکانات پستی، اینترنت و پست‌بانک را به روستاییان ارائه دهد.
مهمان‌نواز افزود: روستاییان با راه‌اندازی این سیستم می‌توانند از خدماتی چون ارائه قبوض آب، برق، گاز و تلفن، خدمات بانکی و حساب‌های پس‌انداز نیز بهره‌مند شوند.
مدیرکل مخابرات منطقه کرج در پایان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات روستاییان در بخش‌های مختلف باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و با ارائه خدمات مناسب به روستاییان آنان را به ماندن در روستای خود تشویق کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا