ویویندی مذاکره برای معامله با زین کویت را تایید کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، ویویندی درحالی این خبر را تایید کرد که پیشتر شرکت زین هرگونه معامله با این شرکت فرانسوی را تکذیب کرد ه است.شرکت ویویندی رسما گفت و گو با شرکت زین را برای خرید و ارتقای بخش آفریقایی شرکت کویتی زین ،  تایید …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، ویویندی درحالی این خبر را تایید کرد که پیشتر شرکت زین هرگونه معامله با این شرکت فرانسوی را تکذیب کرد ه است.
شرکت ویویندی رسما گفت و گو با شرکت زین را برای خرید و ارتقای بخش آفریقایی شرکت کویتی زین ،  تایید کرد.
 پیشتر رسانه های گوناگون از فروش دارایی های بخش آفریقایی شرکت زین کویت به شرکت ویویندی به ارزش ۱۲ میلیارد دلار خبر داده بودند.
” سعد ال براک” مدیر اجرایی شرکت زین طی مصاحبه با رویترز گفت :  ما درحال مذاکره هستیم ، چند شرکت تمایل به مشارکت  در آفریقا دارند و این موضوع خاصی نیست .
وی  بدون ذکر جزییات بیشتر ، افزود ،  مشارکت به معنای داشتن شریکی  دیگر در ۲۵ درصد از دارایی ها یا سهام در آفریقا است.
مدیر اجرایی زین در خصوص معامله با ویویندی فرانسه گفت هنوز معامله ای درکار نیست .
پیشتر شایعاتی درباره توافق زین و ویویندی برای خرید بخش آفریقایی شرکت زین که با نام ” سل تل ” (Celtel) فعالیت می کند،  منتشر شده بود.
شرکت سل تل توسط یک فرد متولد سودان به  نام ” مو ابراهیم ” درسال ۱۹۹۸ تاسیس شد و درسال ۲۰۰۵ میلادی به مبلغ ۴/۳ میلیارد دلار به شرکت زین – که قبلا ” ام تی سی” ( MTC ) نامیده می شد ، فروخته شد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا