موبی لینک پاکستان سرویس بانکی موبایلی راه اندازی کرد

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “‌ سلولار نیوز” ،‌ موبی لینک ازشرکت های وابسته به شرکت مصری “‌اوراسکاک تلکام”‌ (‌ Orascom Telecom)‌ به شمار می آید.موبی لینک سرویس موبایلی بانکی جدید را با همکاری ” سیتی بانک”‌ (‌ Citibank)‌ و طی موافقتنامه ای که با “‌ استیت بانک او پاکستان”‌ (‌ …

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “‌ سلولار نیوز” ،‌ موبی لینک ازشرکت های وابسته به شرکت مصری “‌اوراسکاک تلکام”‌ (‌ Orascom Telecom)‌ به شمار می آید.
موبی لینک سرویس موبایلی بانکی جدید را با همکاری ” سیتی بانک”‌ (‌ Citibank)‌ و طی موافقتنامه ای که با “‌ استیت بانک او پاکستان”‌ (‌ State Bank of Pakistan)‌ امضا کرده است ،‌ ارایه می کند.
با راه اندازی این سرویس جدید ،‌کاربران می توانند بوسیله گوشی های تلفن همراه از چگونگی حساب های بانکی شان با خبر شده  و از طریق پیامک پول انتقال دهند.
موبلی لینک امیدواراست در آینده ای نزدیک از طریق این سرویس خدمات گوناگون از جمله   دریافت و پرداخت وام ،‌ خرید کالا و سرویس ،‌ پرداخت صورتحساب و دیگر سرویس ها ،‌ ارایه کند.
موبی لینک در اوایل سال جاری میلادی به ارایه سرویس “‌ ام ام او” (‌سفارش موبایلی پول)‌  با مشارکت اداره پست پاکستان اقدام کرد که کاربران ۳۷ شهر با استفاده از این سرویس از خدمات تجارت الکترونیک بهره مند می شوند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا