معرفی گوشی های پرفروش در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی  XpressMusic 5800 نوکیا با گارانتی رسمی و با قیمت ۲۹۰ هزار تومان در صدر پرفروشترین های نوکیا قرار گرفته است.این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی  XpressMusic 5800 نوکیا با گارانتی رسمی و با قیمت ۲۹۰ هزار تومان در صدر پرفروشترین های نوکیا قرار گرفته است.
این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است.
گوشی N85 این برند نیز با قیمت ۳۷۰ هزار تومان توانست از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
گوشی C905 و W980 سونی اریکسون هم اکنون با گارانتی غیر رسمی و با قیمت ۳۶۰  و۲۰۵  هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2  تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی گوشی C902 سونی اریکسون و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی از ویژگی های مدل  W980 سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی Touch Diamond2 اچ تی سی با قیمت فروش ۶۱۰ هزار تومان توانسته میزان بیشترین خریدوفروش این برند را به خود اختصاص دهد و مقام پرفروش ترین اچ تی سی را از آن خود کند.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash از مشخصات اصلی این مدل اچ تی سی به شمار می آید.
مدل Touch Viva این برند نیز با قیمت ۲۶۸ هزار تومان توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های اچ تی سی قرار گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا