استقبال از گوشی های اچ تی سی

“حسین پاینده” مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت هم اکنون گوشی های سونی اریکسون، ال جی ، موتورولا و اچی تی سی را در بازار عرضه می کند که در این میان ، گوشی های اچ تی سی از میزان فروش بالاتری نسبت به …

“حسین پاینده” مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت هم اکنون گوشی های سونی اریکسون، ال جی ، موتورولا و اچی تی سی را در بازار عرضه می کند که در این میان ، گوشی های اچ تی سی از میزان فروش بالاتری نسبت به سایر برندها برخوردار است.

وی با اشاره به استقبال از گوشی های اچ تی سی با گارانتی این شرکت تصریح کرد: گوشی های اچ تی سی که به عنوان رایانه های جیبی محسوب می شوند به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین های بازار تلفن همراه کشور قرار گرفته است.

پاینده تصریح کرد: مشتریان گوشی های اچ تی سی اغلب از اقشار تحصیل کرده و جوانان جامعه هستند.

مدیرعامل شرکت پارس کامتل معتقد است که با کاهش منطقی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه  می توان به راحتی جدیدترین گوشی های اچی تی سی را به روز وارد کشور کرد.

شرکت پارس کامتل از حدود سه سال گذشته فعالیت جدی خود را در زمنیه واردات گوشی تلفن همراه آغاز کرده است و هم اکنون گوشی های ال جی ، اچ تی سی، موتورولا، سونی اریکسون و زدتی ای را با گارانتی رسمی در بازار تلفن همراه عرضه می کند.

۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا