بازار دست فروشان گوشی پر رونق است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، در پی تعطیلی مدارس و دانشگاه ها که موجب افزایش تقاضا برای این کالای ارتباطی شده است به پر رونق تر شدن بازار گوشی های دست دوم دامن زده است.رونق بازار گوشی های دست دوم در حالی است که بازارگوشی های آک این کالای ارتباطی به دلیل توزان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، در پی تعطیلی مدارس و دانشگاه ها که موجب افزایش تقاضا برای این کالای ارتباطی شده است به پر رونق تر شدن بازار گوشی های دست دوم دامن زده است.
رونق بازار گوشی های دست دوم در حالی است که بازارگوشی های آک این کالای ارتباطی به دلیل توزان در عرضه و تقاضا روزهای آرامی را سپری می کند.
به گفته فعالان بازار، عدم پرداخت هزینه هایی همچون مالیات و اجاره باعث شده تا حضور دست فروشان در بازار این کالای ارتباطی روز به روز افزایش یابد.
بیشتر گوشی هایی که دست فروشان در خیابان جمهوری تهران می فروشند، همراه با جعبه و لوزام جانبی آن است و تنها برخی از آن ها که فاقد جعبه هستند سرقتی محسوب می شود.
یکی از فروشندگان گوشی در یکی از پاساژهای تلفن همراه گفت: افزایش حضور دست فروشان تا حدودی از میزان خریدوفروش گوشی های آک را کاهش داده است.
“علی نظری” افزود: تنها در صورتی می توان به مبارزه قاچاقچیان و دست فروشان این کالای ارتباطی پرداخت که واردات گوشی های قاچاق که از  طریق مرزهای بانه، کردستان و عراق وارد بازار کشور می شود متوقف شود.
این فروشنده ادامه داد: در پی جلوگیری از عرضه گوشی های قاچاق ، مسئولان دولتی نیز باید برخورد و مقابله شدیدی دائمی با دست فروشان گوشی داشته باشند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا