اولین خنک کننده ۱۸۰ وات دنیا عرضه شد

به گزارش موبنا هیتسینک V8 یکی از انتقال دهنده های  حرارت در بین تمام خنک کننده های موجود میباشد که بدلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از سایت های معتبر سخت افزاری قرار گرفته است.ساختمان این محصول از چهارماژول مجزا شبکه بندی شده از جنس آلومینیوم تشکیل شده است که با بکار گیری ۸ لوله …

به گزارش موبنا هیتسینک V8 یکی از انتقال دهنده های  حرارت در بین تمام خنک کننده های موجود میباشد که بدلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از سایت های معتبر سخت افزاری قرار گرفته است.
ساختمان این محصول از چهارماژول مجزا شبکه بندی شده از جنس آلومینیوم تشکیل شده است که با بکار گیری ۸ لوله انتقال حرارت توان خنک سازی تا حد ۱۸۰ وات را دارا ست.
در مرکز خنک کننده V8 از یک فن ۱۲۰ میلی متری PWM به منظور گردش هوا بدون صدا استفاده شده است. سرعت چرخش این فن بین ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ دور دردقیقه متغییر بوده که به دو صورت اتوماتیک و دستی قابل تغییر است که با استفاده از یک رئوستای متغیر((VR  که بر روی یک براکت در پشت کیس قابل نصب میباشد میتوان به طور دستی سرعت گردش فن را تغییر داد.
این محصول که با پشتیبانی شرکت دریا کامپیوتر عرضه میشود با وزنی معادل ۸۶۰ گرم و ارتفاع ۱۶۰ میلی متر، بر روی پردازنده های با سوکت LGA 775 و LGA 1366 اینتل و همچنین برای  سوکتهای AMD949  ، AM2 و AM3  نیز قابل استفاده است.
V8 تنها با گذشت مدت زمانی اندک پس از عرضه موفق به دریافت ده ها جایزه از سایتهای معتبر سخت افزاری دنیا شده است.
۲۰/۱۸۱                            

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا