نوکیا رسما گوشی مدل ” ۳۷۲۰ کلاسیک” را معرفی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ،  گوشی یاد شده از مواد اولیه مقاوم و با دوام ساخته شده است.گوشی Nokia 3720 Classic از سری گوشی های مقاوم دربرابر آب ، ضربه ، گردو غبار به شمار می آید  و قطعات و بخش های گوناگون آن طوری مونتاژ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ،  گوشی یاد شده از مواد اولیه مقاوم و با دوام ساخته شده است.
گوشی Nokia 3720 Classic از سری گوشی های مقاوم دربرابر آب ، ضربه ، گردو غبار به شمار می آید  و قطعات و بخش های گوناگون آن طوری مونتاژ شده اند که کاملا ایزوله هستند و هیچ موادی قابلیت نفود به بخش های الکترونیکی آنرا ندارد.
” مارکو سوومی” یکی از معاونین شرکت نوکیا گفت : گوشی Nokia 3720 classic طوری طراحی و ساخته شده است که در مقابل پاشیده شدن آب ،  وارد آمدن  ضربه و تکان های شدید ، افتادن مقاوم است .
وی افزود ، چگونگی مقاومت فیزیکی و بیرونی این گوشی همانند کیفیت بالای کارکرد آن است و مناسب کاربرانی است که مایل به داشتن گوشی های مقاوم ، بادوام و دارای قابلیت کارآیی در هر محیطی ، هستند.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۲/۲ اینچی ،  دوربین ۲ مگاپیکسلی ریال قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش میزان ظرفیت حافظه داخلی تا یک گیگابایت ،  سیستم  از قبل دانلود شده نقشه خوان نوکیا (Nokia Maps) ، باتری با دوام و فلاش LED است.
گوشی  Nokia 3720 Classic با قیمت تقریبی ۱۷۵ دلار در تابستان سال جاری به بازار عرضه می شود.
جزییات بیشتر  درباره این گوشی منتشر نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا