مخابرات استان تهران آماده پرداخت مابه التفاوت ودیعه تلفن ثابت است

“محمد روح اللهی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مشترکانی که از مرداد تا دی ماه سال ۸۷ اقدام به خرید خط تلفن ثابت به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کرده اند می توانند برای دریافت مابه التفاوت ۵۰ هزار تومانی خود به مراکز مخابراتی مراجعه کنند.به گفته وی،‌ طبق مصوبه هیات …

“محمد روح اللهی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مشترکانی که از مرداد تا دی ماه سال ۸۷ اقدام به خرید خط تلفن ثابت به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کرده اند می توانند برای دریافت مابه التفاوت ۵۰ هزار تومانی خود به مراکز مخابراتی مراجعه کنند.
به گفته وی،‌ طبق مصوبه هیات دولت هزینه اتصال هر خط تلفن از اول مردادماه سال ۸۷ در کل کشور مبلغ ۵۰ هزار تومان تعیین و مقرر شد که پس از این تاریخ، شرکت های مخابرات استانی از متقاضیان مبلغی را بابت ودیعه دریافت نکنند.
وی افزود: از آنجا که شرکت مخابرات استان تهران طی ماههای مرداد تا دی ماه سال ۸۷ به ۱۵۰ هزار متقاضی، خطوط تلفن ثابت را به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان واگذار کرده باید براساس مصوبه دولت مبلغ ۵۰ هزار تومان اضافی را به آنها برگرداند.
روح اللهی گفت: از میان این ۱۵۰ هزار مشترک تاکنون ۱۱۵ هزار مشترک برای تحویل مبلغ مابه التفاوت خود به مراکز مخابراتی مراجعه کرده اند ولی ۳۵ هزار مشترک هنوز در این مورد اقدامی نکرده اند.
وی افزود: این دسته از مشترکان می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی و تکمیل فرم های
مربوطه نسبت به دریافت مابه التفاوت ودیعه تلفن ثابت خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد: مشترکان می توانند ۵۰ هزار تومان مابه التفاوت خود را نقدی دریافت و یا بعنوان بستانکار از طریق محاسبه در قبوض تلفن دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا