۱۵۹ دفتر خدمات ارتباطی روستایی در استان فارس راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، چنگیر امیری اظهار داشت: بر اساس برنامه چهارم توسعه باید ۵۲۴ دفتر ICT روستایی در سطح استان راه اندازی شود که تاکنون  ۴۹۸ دفتر به بهره برداری رسیده است.وی افزود: خدمات پست، مخابرات و پست بانک در از جمله سرویس هایی است که در دفاتر خدمات ارتباطی روستایی (ICT)  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، چنگیر امیری اظهار داشت: بر اساس برنامه چهارم توسعه باید ۵۲۴ دفتر ICT روستایی در سطح استان راه اندازی شود که تاکنون  ۴۹۸ دفتر به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: خدمات پست، مخابرات و پست بانک در از جمله سرویس هایی است که در دفاتر خدمات ارتباطی روستایی (ICT)  ارایه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس ، امیری در خصوص پروژه تلفن همراه روستایی نیز گفت: این پروژه از  سال ۸۴  آغاز شده که تا کنون نیز ۳۰۹  سایت BTS  نصب و راه اندازی شده است.
مدیر عامل مخابرات استان فارس در خصوص پوشش تلفن همراه سراسری در روستاها نیز تصریح کرد: با برقراری رومینگ همراه اول با GSM روستایی، بیش از ۳۳درصد از روستاهای استان فارس تحت پوشش تلفن همراه سراسری قرار گرفته اند.
مدیر عامل مخابرات فارس با بیان اینکه تمامی روستاهای بالای ۱۰۰ نفر جمعیت در استان فارس دارای ارتباط هستند گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن ثابت روستایی به ۶۳/۲۷ درصد رسیده است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا