بازار تلفن همراه جان می گیرد

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در هفته ای که گذشت به دلیل تعطیلات پی در پی شاهد کاهش مراجعه کنندگان برای خریدوفروش این کالای ارتباطی در سطح این بازار بودیم.وی افزود: با توجه به شرایط فعلی پیش بینی می شود که طی چند روز آینده خریدوفروش این …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در هفته ای که گذشت به دلیل تعطیلات پی در پی شاهد کاهش مراجعه کنندگان برای خریدوفروش این کالای ارتباطی در سطح این بازار بودیم.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی پیش بینی می شود که طی چند روز آینده خریدوفروش این کالای ارتباطی در سطح اقصی نقاط تهران افزایش یابد.
وی تصریح کرد: کاهش قیمت جهانی گوشی تلفن همراه، تعرفه بالای واردات این کالای ارتباطی و کاهش قدرت خرید مردم  از جمله عواملی بود که به بی رونقی این بازار پرهیاهو در ماه هخای پیشین دامن زده بود.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی ادامه داد: تنها کاهش منطقی تعرفه فعلی به چهار درصد می تواند بازار آشفته تلفن همراه را از این بی سروسامانی نجات دهد.
درستی با اشاره به کاهش فعالیت فعالان قانونی و گسترش روز افزون قاچاقچیان گفت: با گسترش قاچاق این کالای ارتباطی ، گوشی هایی که قیمت آنها بالای ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد به صورت غیرقانونی روانه بازار تلفن همراه می شود.
 129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا