کره شمالی اقدام به حملات سایبری علیه آمریکا و کره جنوبی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس جاسوسی کره جنوبی به حملات و فشارهای تهدید آمیزی که از چهارم ژوییه در مقابل ایالات متحده آمریکا آغاز شده به کره شمالی مشکوک شده و اعلام کردند که این کشور حملات سایبری را بر علیه دولت کره جنوبی نیز آغاز کرده است.گفته …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس جاسوسی کره جنوبی به حملات و فشارهای تهدید آمیزی که از چهارم ژوییه در مقابل ایالات متحده آمریکا آغاز شده به کره شمالی مشکوک شده و اعلام کردند که این کشور حملات سایبری را بر علیه دولت کره جنوبی نیز آغاز کرده است.
گفته می شود کره شمالی قدرت چنین اعمالی را نداشته اما کارشناسان می گویند چنین حملاتی آسان و ارزان است و این کشور ظاهر از کارشناسان خارجی برای این اقدام خود کمک گرفته است.
کره شمالی از چهارم ژوییه با این حملات ، شروع به از کار انداختن وب سایت ها در آمریکا کرد و نیز از روز سه شنبه و چهارشنبه کره جنوبی را مورد حملات خود قرار داده است.
یک شرکت امنیتی رایانه در کره جنوبی نیز اعلام کرد که موج حملات دیگری از ۵ شنبه گذشته توسط کره جنوبی آغاز شده است.
اداره اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد که اعضای کمیته اطلاعات پارلمان این کشور روز چهار شنبه این حملات را تایید کرده اند.
بر اساس گزارش این آژانس سطح و میزان این حملات بیش از خصومت های شخصی هکرهای معمولی و افراد فریبکار و خرابکار در جهت سرگرمی است.
دولت آمریکا، کره شمالی را به عنوان منبع اصلی این آشفتگی ها می بینند.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا