” جت ” سامسونگ می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Jet سامسونگ یکی از آخرین گوشی هایی است که در یک رویداد جهانی در لندن، دوبی و سنگاپور در ماه ژوئن (خرداد) رونمایی شده است.این گوشی از همه گوشی های هوشمند هوشمندتر است و انتظار می رود که در بیش از ۷۰ کشور …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Jet سامسونگ یکی از آخرین گوشی هایی است که در یک رویداد جهانی در لندن، دوبی و سنگاپور در ماه ژوئن (خرداد) رونمایی شده است.
این گوشی از همه گوشی های هوشمند هوشمندتر است و انتظار می رود که در بیش از ۷۰ کشور سراسر دنیا در ماه ژوییه (تیرماه) در دسترس کاربران قرار گیرد.
سامسونگ اعلام کرده که تا کنون دو میلیون دستگاه از این گوشی را پیش فروش کرده است.
به گفته سامسونگ پیش بینی می شود این گوشی به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین گوشی ها در تاریخ تلفن همراه تبدیل شود.
این دستگاه از ویژگی های بسیار پیشرفته و کاربرد راحت با واسط کاربری ساده برخوردار است.
از ویژگی های گوشی Jet می توان به صفحه نمایش ۱/۳ اینچی WVGA AMOLED با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و وضوح تصویر WQVGA و پردازنده ۸۰۰MHz که این گوشی را به یکی از پر سرعت ترین گوشی های کاملا لمسی تبدیل می کند اشاره کرد.
واسط کاربری TouchWiz 2.0، مرورگر Dolfin سامسونگ که امکان دسترسی ساده و سریع را به اینترنت فراهم می کند، امکان مرورگری و دانلود کاربردها، دوربین ۵ مگاپیکسلی و دریافت کننده GPS و پشتیبانی از فایل های ویدیویی DivX و XviD از دیگر امکانات این گوشی است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا