” دل ” تایوانی ها را فریب داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقاتی کمیسیون تجارت مشروع تایوان بر روی قیمت محصولات آنلاین شرکت آمریکایی دل انجام داده موضوع قیمت های دروغین و اشتباه محصولات دل را تجاوز به قوانین تجارت مشروع این کشور دانست.کمیسیون تجارت مشروع تایوان رسما اعلام کرد که بر روی این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقاتی کمیسیون تجارت مشروع تایوان بر روی قیمت محصولات آنلاین شرکت آمریکایی دل انجام داده موضوع قیمت های دروغین و اشتباه محصولات دل را تجاوز به قوانین تجارت مشروع این کشور دانست.
کمیسیون تجارت مشروع تایوان رسما اعلام کرد که بر روی این قضیه بررسی می کند که آیا دل مسوول قیمت های دروغین و اشتباهی محصولاتش بوده که اگر این موضوع ثابت شود به این ترتیب جریمه ای حدود ۵۰ هزار دلار تا ۲۵ میلیون دلار تایوان برای این شرکت در نظر گرفته خواهد شد.
این بررسی ها دو تا سه ماه به طول انجامیده و دل نیز از فروشندگان آنلاین خود در تایوان انتقاد کرده و اعلام کرد پس از اینکه محصولاتش بر روی صفحات وب ظاهر شده طی ۱۰ روز دو مرتبه قیمت ها را بررسی کرده است.
برای مثال نوت بوک Latitude E4300 دل که در واقع ۶۰.۹۰۰ دلار تایوان قیمت دارد با قیمت ۱۸.۵۰۰ دلار یعنی با کمتر از یک سوم قیمت واقعی بر روی وب سایت های تایوانی ظاهر شده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا