کاهش منطقی تعرفه بازار تلفن همراه را نجات دهد

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه باعث شده تا عنان بازار ۴۶ میلیون مشترک ایرانی در اختیار قاچاقچیان قرار گیرد. وی افزود: در شرایط فعلی که بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته است تنها کاهش …

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه باعث شده تا عنان بازار ۴۶ میلیون مشترک ایرانی در اختیار قاچاقچیان قرار گیرد.

وی افزود: در شرایط فعلی که بیش از ۹۰ درصد از سهم بازار در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته است تنها کاهش منطقی تعرفه می توانند این میزان سهم را به نفع شرکت های واردکننده تغییر دهد.

پاینده تصریح کرد:  تنها با تصویب تعرفه ۱۰ درصدی گوشی تلفن همراه می توان شاهد حضور گسترده فعالان قانونی در بازار شد.

پاینده تصریح کرد: بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه  طی سال های اخیر که تنها به دلیل حمایت از تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته بود تنها باعث شد تا فعالیت قاچاقچیان روز به روز گسترش یابد.

وی با اشاره به تعرفه بالا و در پی آن حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه با قاچاق گوشی همراهادامه داد: به موجب همین امرشاهد  گسترش  روز افزون فعالیت قاچاقچیان در این بازار پر هیاهو هستیم.

شرکت کامتل به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه گوشی های ال جی ، سونی اریکسون، موتورولاو اچ تی سی  در سطح بازار تلفن همراه کشور محسوب می شود.

۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا