معرفی گوشی مدل S7350 سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،گوشی سامسونگ  مدل S7350 Ultra s ، در ابعاد ۹/۱۲ در ۵/۵۰ در ۱۰۹ میلی متر و در تک رنگ نقره ای تولیده شده است. دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل سامسونگ  پنج مگاپیکسلی است و در ضمن از ویژگی های دیگر دوربین این گوشی، این است که حالت geo …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،گوشی سامسونگ  مدل S7350 Ultra s ، در ابعاد ۹/۱۲ در ۵/۵۰ در ۱۰۹ میلی متر و در تک رنگ نقره ای تولیده شده است.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل سامسونگ  پنج مگاپیکسلی است و در ضمن از ویژگی های دیگر دوربین این گوشی، این است که حالت geo tagging دارد، به این معنی که مکان جغرافیایی عکس را در اطلاعات مربوط به آن، ذخیره می کند و کاربر رد عکس خود را گم نخواهد کرد.

فلاش  دوربین این گوشی LED از نوع  فوکوس خودکار با قابلیت ضبط ویدیو با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت WVGA و رزولوشن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ را دارد.

پیام نگار پیشرفته، سازمان دهنده کامل (organizer )، سیستم نقشه یاب GPS ، دوربین دوم برای مکالمه ی تصویری، قابلیت پشتیبانی از برنامه های جاوا، صفحه نمایش عالی از نوع TFT با کیفیت مناسب  از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی است.گوشی سامسونگ، مدل S7350 Ultra s ، بلندگوهای استریو با کیفیت بالا و از رادیو FM هم پشتیبانی می کند .

گوشی سامسونگ، مدل S7350 Ultra s ، از مرورگرهای اینترنت WAP 2.0 ، HTML و RSS Reader پشتیبانی می کند.

پیام نگاری گوشی سامسونگ، مدل S7350 Ultra s ، قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری، ایمیل و پیام نگاری لحظه ای را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه ی T9 هم هست.

گوشی سامسونگ، مدل S7350 Ultra s ، از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 و HSDAP 900/2100 پشتیبانی می کند.حافظه داخلی این گوشی ۱۰۰ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD (TransFlash) تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.

درگاه بلوتوث (نسخه دو) به همراه A2DP ، پورت USB (نسخه دو)، هندزفری، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و MP3 ، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی می باشد.

باتری گوشی S7350 سامسونگ در مکالمه مداوم در حدود هفت ساعت و در حالت استندبای ۳۵۰ ساعت کار می کند.

۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا