مخابرات از قطع پیامک متضرر نشده است

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس درباره ضرری که وزارت ارتباطات در زمان قطع بودن ۲۰ روزه سرویس SMS اظهار داشت: مخابرات هیچ ضرری در مدت ۲۰ روز نداشته است زیرا با توجه به اینکه این سرویس قطع بود ولی موبایل‌ها وصل بوده است.وی افزود: زمانی که اس‌ام‌اس قطع بود مردم برای …

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس درباره ضرری که وزارت ارتباطات در زمان قطع بودن ۲۰ روزه سرویس SMS اظهار داشت: مخابرات هیچ ضرری در مدت ۲۰ روز نداشته است زیرا با توجه به اینکه این سرویس قطع بود ولی موبایل‌ها وصل بوده است.
وی افزود: زمانی که اس‌ام‌اس قطع بود مردم برای ارتباط با یکدیگر مجبور به برقراری تماس با یکدیگر بوده و بر این اساس توانستیم این هزینه را جبران کنیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه یک دقیقه تماس معادل چهار sms است که بر این اساس در این مدت که پیامک‌ها قطع بود شرکت مخابرات ضرری را متحمل نشده است.
به گزارش فارس، روزانه حدود ۹۰ میلیون اس ام‌اس ارسال شده که به صورت تقریبی ۷۲۰ میلیون تومان درآمد یک روز ارسال پیامک به فونت فارسی است و بر این اساس عده‌ای معتقد بودند که مخابرات در این مدت ضرر کرده است.
ولی بر اساس گفته مدیر عامل شرکت مخابرات هیچ ضرری در این مدت متوجه شرکت مخابرات نشده است.
همچنین بعضی از کارشناسان معتقدند اگر در این میان ضرری هم وجود داشته متوجه اپراتور می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا