تقاضا برای سیمکارت های اعتباری همچنان بالاست

آرش حق بین” یکی از فعالان بازار سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی و روز پدر، میزان خریدران سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل به طور چشمگیری افزایش یافته است.وی افزود: مدتی بود که بازار سیمکارت به دلیل کاهش خریدوفروش روزهای بی …

آرش حق بین” یکی از فعالان بازار سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت علی و روز پدر، میزان خریدران سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی افزود: مدتی بود که بازار سیمکارت به دلیل کاهش خریدوفروش روزهای بی رونقی را سپری می کرد اما هم  اکنون خریدوفروش در بازار این کالای ارتباطی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: سیمکارت های اعتباری به دلیل برخورداری از هزینه ارزان تر نسبت به سیمکارت های دائمی موجب شده تا مشتریان تمایلی به خرید سیمکارت های دائمی نداشته باشند.
این فروشنده ادامه داد: استقبال از سیمکارت های اعتباری در حالی است که سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش تقاضا، بدون نوسان  قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت.
حق بین قیمت سیمکارت های همراه اول در بازار تلفن همراه را به شرح زیر اعلام کرد:
سیمکارت کارکرده کد یک همراه اول با قیمت ۵۲۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
شماره های رند و مرتب این کد با قیمت بالاتر از  800 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت صفر و کارکرده کد دو نیز به ترتیب با قیمت ۵۶۰و ۳۲۵ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت صفر کدهای سه، چهار و پنج هم به ترتیب ۴۶۰ ، ۳۳۰و ۳۳۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت کارکرده این کدها  نیز به ترتیب با قیمت  305 ، ۲۳۵و ۲۳۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
سیمکارت صفر کدهای شش ، هفت و هشت هم با قیمت ۳۲۵ ، ۳۰۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت کارکرده سه کد فوق به ترتیب ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل به ترتیب ۳۰ ، ۱۲ و ۷ هزار تومان در بازار آزاد سیمکارت به فروش می رسد.
در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد که در حدود ۳۱ میلیون  مشترک متعلق به همراه اول، نزدیک به یک میلیون مشترک تالیا و ۱۴ میلیون مشترک متعلق به اپراتور ایرانی – خارجی MTN ایرانسل است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا