گیگابایت در بین ۱۰۰ شرکت برتر نوزدهم شد

به گزارش موبنا در این بررسی مواردی همچون سود، نرخ رشد و میزان بازگشت مالی مد نظر بوده است. در سال‌های اخیر تلاش‌های گیگابایت برای جلب نظر مشتریان با استفاده از آخرین فناوری‌های روز و راه حل‌های سخت افزاری، باعث شده تا جایگاه این شرکت بیش از پیش در میان دوستداران فناوری تثبیت شود. از …

به گزارش موبنا در این بررسی مواردی همچون سود، نرخ رشد و میزان بازگشت مالی مد نظر بوده است. در سال‌های اخیر تلاش‌های گیگابایت برای جلب نظر مشتریان با استفاده از آخرین فناوری‌های روز و راه حل‌های سخت افزاری، باعث شده تا جایگاه این شرکت بیش از پیش در میان دوستداران فناوری تثبیت شود.
از آخرین تولیدات جدید این شرکت می‌توان به مادربوردی با مدار رگولاتور ۲۴ فاز و سیستم Smart 6 مخصوص مادربورد‌های Gigabyte اشاره کرد که در ماه ژوئن در نمایشگاه computex 2009 معرفی شدند. همچنین دستگاه Booktop M1022 نیز جزو دیگر محصولات خلاقانه این شرکت است که با قرار گرفتن روی یک پایه مخصوص، می‌توان از آن به عنوان Notebook و هم به عنوان Desktop استفاده کرد.
 از دیگر محصولات این شرکت که در نمایشگاه Computex 2009 معرفی شد می‌توان به معرفی منبع‌تغذیه جدید این شرکت که مجهز به UPS داخلی است اشاره کرد که با وجود آن کاربر می‌تواند بعد از قطع برق به مدت دو دقیقه کامپیوتر خود را روشن نگاه داشته و فایل‌های ضروری خود را ذخیره کند.
۱۸۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا