بانک جامع اطلاعات تولید فیلم و سریال راه اندازی شد

عباس درویش – مسئول بانک اطلاعاتی تولید فیلم و سریال- در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این سایت در راستای سیاست های سازمان صدا وسیما ، برای ساماندهی امر تولید به عنوان بانک اطلاعات جامع فیلم و سریال عمل خواهد کرد و علاوه بر اطلاع رسانی ، زمینه ساز ارتباط بین …

عباس درویش – مسئول بانک اطلاعاتی تولید فیلم و سریال- در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این سایت در راستای سیاست های سازمان صدا وسیما ، برای ساماندهی امر تولید به عنوان بانک اطلاعات جامع فیلم و سریال عمل خواهد کرد و علاوه بر اطلاع رسانی ، زمینه ساز ارتباط بین عوامل تولید خواهد بود.
وی گفت: این بانک اطلاعاتی مرکزی برای کاریابی و رفع نیازمندی های گروه های مختلف تولید اعم از کارگردانی ، فیلمنامه نویسی ، تصویر برداری ، صدا برداری ، بازیگری ، پشتیبانی فنی ، تدارکات ، تدوین ، و موسیقی خواهد بود و در آن هر شخص می تواند متناسب با نوع فعالیت ،  آخرین وضعیت کار خود را به اطلاع دیگران برساند.
درویش اضافه کرد: افراد حقیقی و حقوقی که امکانات مورد نیاز تولید و پشتیبانی فیلم و سریال اعم از لوکیشن ، ابزار فنی ، لباس ، خودرو و غیره را در اختیار دارند ، می توانند به عرضه محصولات خود در این سایت به نشانی www.tvtolid.ir  بپردازند.
وی گفت: از کلیه عوامل و دست اندرکارن تولید فیلم و سریال دعوت می شود تا در راستای ساماندهی شغلی ، حقوقی و خدماتی افراد شاغل در این حوزه ، برای عضویت در بانک اطلاعات اقدام کنند.
به گفته مدیر سایت TV تولید ، ایده ، طرح و فیلمنامه های علاقمندان در بانک اطلاعات ثبت خواهد شد . با راه اندازی این بخش ، تمامی افراد می توانند با ارسال ایده ها ، طرح ها و خلاصه فیلمنامه های خود از طریق ارسال نامه تقاضای ثبت آن را داشته باشند. موارد ارسالی با نام و مشخصات فرستنده در سایت ثبت و در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.
۱۲۸/ ۱۵                       

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا