کنار گذاشته شدن “زین” از اپراتور سوم رسما اعلام نشده است

وی که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: تصمیم وزارت ارتباطات مبنی بر کنار گذاشته شدن کنسرسیوم زین ایران از مزایده اپراتور سوم تنها از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده و این وزارتخانه در این رابطه چیزی را رسما به ما اعلام نکرده است.روز سه شنبه هفته گذشته – نهم ماه …

وی که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: تصمیم وزارت ارتباطات مبنی بر کنار گذاشته شدن کنسرسیوم زین ایران از مزایده اپراتور سوم تنها از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده و این وزارتخانه در این رابطه چیزی را رسما به ما اعلام نکرده است.
روز سه شنبه هفته گذشته – نهم ماه جاری- وزیر ارتباطات در جلسه کمیسیون صنایع ‌ومعادن مجلس شورای اسلامی با اعلام کنارگذاشتن کنسرسیوم زین ایران از پروژه اپراتور سوم تلفن همراه گفت: این پروژه برای تصمیم گیری مجدد به هیات دولت ارجاع داده می شود.
به گفته نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن، دلیل برکناری این کنسرسیوم از پروژه اپراتور سوم ، عدم اعلام آمادگی در زمان مقرر عنوان شد.
قرار است کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس و نمایندگانی از وزارت ارتباطات به منظور ساماندهی وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه کشور یا تجدید مزایده تشکیل شود.
۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری،  وزیر ارتباطات به دلیل عدم انجام تعهدات در مدت زمان مقرر، کنسرسیوم تامین اتصالات – نفر اول مزایده اپراتور سوم – را برکنار اعلام کرد.
حدود یک ماه پیش کنسرسیوم زین ایران – متشکل از صندوق بازنشستگی صدا و سیما و اپراتور زین کویت – قرار بود جای کنسرسیوم تامین اتصالات – متشکل از شرکت تامین تله کام و اپراتور اتصالات امارات – را در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه بگیرد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا