معرفی گوشی های دو برند پرفروش در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۳۱۱۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۹۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در صدر پرفروش ترین های نوکیا قرار گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۳۱۱۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۹۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در صدر پرفروش ترین های نوکیا قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۹ مگابایتی و ارتقا آن توسط حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۱۰ نوکیا به شمار می آید.
در این میان گوشی های ۱۲۰۸ ، ۱۶۵۰ و ۲۶۸۰ که در لیست گوشی های ارزان قیمت برند نوکیا قرار دارد به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۴۷ و ۸۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در همین حال مدل T280 سونی اریکسون که به بهای ۸۵ هزار تومان به فروش می رسد توانست مقام پرفروش ترین گوشی این برند را از آن خود کند.
این مدل سونی اریکسون از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۱۰ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی بهره می برد.
در این میان گوشی های ارزان قیمت این برند موسوم به J132  ، K330 ، T303 و R306 به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروش ترین های برند سونی اریکسون جای گرفته است.
گوشی های J132  ، K330 ، T303 و R306 به ترتیب با قیمت ۴۰ ، ۵۵ ، ۸۴ و ۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا