پایلوت سرویس خدمات پیشرفته ارتباطی راه اندازی می شود

وفا غفاریان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری  موبنابا بیان اینکه سرویس هایACS در مجموعه خدمات و رویکردهای نوین به حساب می آید که سابقه طولانی درسایر کشورها ندارد، گفت: مخابرات درصدداست تا پایان دولت نهم پایلوت این سرویس  ها را در کشورراه اندازی کند.وی تصریح کرد:تا کنون شرکت مخابرات موفق به راه اندازی پایلوت …

وفا غفاریان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری  موبنابا بیان اینکه سرویس هایACS در مجموعه خدمات و رویکردهای نوین به حساب می آید که سابقه طولانی درسایر کشورها ندارد، گفت: مخابرات درصدداست تا پایان دولت نهم پایلوت این سرویس  ها را در کشورراه اندازی کند.
وی تصریح کرد:تا کنون شرکت مخابرات موفق به راه اندازی پایلوت سرویس هایACS  نشده است.
وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود پایلوت خدمات پیشرفته ارتباطی  در سال ۸۶ راه اندازی شود، افزود: در شرایط فعلی با برگزاری  جلسات گوناگون درحال مذاکرات برای راه اندازی پایلوت این سرویس جدید مخابراتی در کشور هستیم.
به گزارش موبنا رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران پیش از این گفته بود فاز آزمایشی این پروژه در سال ۸۵ آماده و مصوبه لازم از شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرای آن نیز سال گذشته صادر شده است.
با اجرایی شدن این پروژه، کاربران امکان استفاده از منابع چند رسانه ای درخواستی شامل صوت و تصویر با کیفیت مطلوب در گیرنده های تلویزیونی همزمان با استفاده از تلفن ثابت را خواهند داشت.
خدمات پیشرفته ارتباطی(ACS ) مجموعه ای از محتوای علمی، آموزشی، سرگرمی، سیاحتی و زیارتی را در اختیار مشترکان قرار می دهد.
 اجرای پروژه ACS ،باعث افزایش ضریب نفوذ باند وسیع را که یکی از شاخص های ارزیابی جهانی است ،می شود.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا