بازگشت پیامک به شبکه تلفن همراه

هر چند که اتصال سیستم پیامک در شهرستان‌ها خیلی زودتر صورت گرفته بود، دیروز نیز در تهران بسیاری از مردم با ارسال پیامک به یکدیگر، برقراری مجدد این سیستم را اطلاع‌رسانی عمومی کردند. سیستم پیامک به عنوان یک رسانه تاثیرگذار در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری به حداکثر کارایی و توان اطلاع‌رسانی خود رسیده بود، …

هر چند که اتصال سیستم پیامک در شهرستان‌ها خیلی زودتر صورت گرفته بود، دیروز نیز در تهران بسیاری از مردم با ارسال پیامک به یکدیگر، برقراری مجدد این سیستم را اطلاع‌رسانی عمومی کردند. سیستم پیامک به عنوان یک رسانه تاثیرگذار در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری به حداکثر کارایی و توان اطلاع‌رسانی خود رسیده بود، اما برخی سوءاستفاده‌ها از این سیستم و انتشار شایعات اغواکننده در خصوص انتخابات در کنار برخی مشکلات فنی موجب آن شد که ارتباط پیامکی از شب انتخابات ریاست‌جمهوری در بسیاری از شهرها و مناطق کشور قطع شود.
پیش از این یکی از مقامات مسوول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برقراری مجدد سیستم پیامک در هفته جاری خبر داده بود که نهایتا این اتفاق روز گذشته به وقوع پیوست که مطمئنا این نشاط و شادابی را در جامعه افزایش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا