طرح ‌به روز‌ رسانی اطلاعات کدپستی در ساوه اجرا می‌شود

محمدجواد معنوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تقسیم مناطق مختلف این شهرستان با ۴۰ گشت پستی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح تاکنون کدپستی ۱۰ گشت از مجموع حدود ۴۰ گشت‌پستی این شهرستان تعویض شده است.وی گفت: یکی دیگر از اهداف اجرای طرح به‌روز‌رسانی کدپستی، تعیین کد پستی …

محمدجواد معنوی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تقسیم مناطق مختلف این شهرستان با ۴۰ گشت پستی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح تاکنون کدپستی ۱۰ گشت از مجموع حدود ۴۰ گشت‌پستی این شهرستان تعویض شده است.
وی گفت: یکی دیگر از اهداف اجرای طرح به‌روز‌رسانی کدپستی، تعیین کد پستی اماکن به‌منظور ارائه کدهای پستی به واحد کدگذاری استان برای ساماندهی قبوض آب، برق، تلفن و … است.
رئیس اداره پست شهرستان ساوه در ادامه به اجرای طرح چاپ تمبر شخصی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۱۵۰ تمبر چاپ شده است.
معنوی خاطرنشان کرد: چاپ تمبر شخصی این امکان را برای افراد فراهم می‌سازد که در کنار یک نمونه تمبر با موضوع مشخص تصویری از خود یا فرزندانشان را بر روی تمبر دیگری چاپ کنند.
وی با تاکید بر ضرورت انجام تبلیغات گسترده برای معرفی این طرح به مردم بیان داشت: استقبال مردم از طرح تمبر شخصی نیازمند انجام تبلیغات گسترده و آشناسازی اقشار مختلف مردمی با طرح مذکور است.
رئیس اداره پست ساوه در بخش دیگر سخنان خود به عملکرد سه ماهه اول این اداره اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۴۲۰ هزار مرسوله پستی به شهرستان ساوه وارد و ۳۵۰ هزار مرسوله پستی نیز از این شهرستان خارج شده است.
معنوی توزیع یک هزار و ۴۰۰ فقره کارت سوخت، یک هزار و ۶۰۰ فقره گواهینامه، ارسال یک هزار مورد خون نوزادان برای آزمایش غربالگیری، توزیع یک هزارو ۷۵۰ فقره اعلام سوء پیشینه، توزیع ۸۵۰ فقره کالا برگ شهری و روستایی از جمله فعالیت‌های اداره پست ساوه در سه ماهه اول سال جاری بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا