ارايه سرويس پيام کوتاه “سوپر تکست” در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “واشينگتون پست” اين سرويس هم اکنون در مرحله بتا قرار دارد و امکان دريافت و ارسال رايگان پيام کوتاه را با کمک رايانه به کاربر مي دهد.کاربر در هر مکان و زماني که به سرويس متصل باشد مي تواند با استفاده از اين سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “واشينگتون پست” اين سرويس هم اکنون در مرحله بتا قرار دارد و امکان دريافت و ارسال رايگان پيام کوتاه را با کمک رايانه به کاربر مي دهد.
کاربر در هر مکان و زماني که به سرويس متصل باشد مي تواند با استفاده از اين سرويس پيام هاي ارسال شده به تلفن همراه خود را بدون پرداخت هزينه اي در رايانه دريافت کند وپيام هاي ارسال شده نيز با استفاده از رايانه بدون هزينه به مخاطب ارسال مي شود.
در صورتي که کاربر در يک بازه زماني مشخص پيام دريافتي خود را در رايانه چک نکند سرويس مورد نظر پيام را به طور خودکار به تلفن همراه کاربر منتقل مي کند.
شرکت  3Jam ارايه دهنده سرويس هاي پيام کوتاه در آمريکا ۳ ميليون مشترک دارد.
در زمان حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا