۳۳۶ پروژه مخابراتی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

علی نعمتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: این پروژه‌ها با اعتبار هزینه‌شده بالغ بر ۲۷۳ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال در آستانه ۱۳ رجب میلاد باسعادت مولای متقیان علی (ع) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری اظهار داشت: پروژه‌های مصوب دور دوم سفر هیئت دولت به گیلان …

علی نعمتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: این پروژه‌ها با اعتبار هزینه‌شده بالغ بر ۲۷۳ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال در آستانه ۱۳ رجب میلاد باسعادت مولای متقیان علی (ع) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری اظهار داشت: پروژه‌های مصوب دور دوم سفر هیئت دولت به گیلان در سال ۸۷ شامل برپایی تلفن ثابت با هزینه ۶۱ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی تلفن همگانی با اعتبار هزینه‌ای ۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۴۰ هزار ریال و تامین ارتباطات روستایی با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۲۰۰ میلیون ریال است.
نعمتی راه‌اندازی سایت‌های BTS را از دیگر پروژه‌های سفر هیئت دولت در سال گذشته عنوان کرد و گفت: برای این پروژه ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان تصریح کرد: بهره‌برداری از فیبر نوری با اعتبار ۱۱ میلیارد ۶۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و نصب و راه‌اندازی پیشخوان دولت BTS روستایی با اعتبار هزینه‌شده ۵ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌ها است.
وی مجموع کل هزینه‌های این تعداد پروژه‌ها را ۱۳۰ میلیارد و ۶۵ میلیون و ۹۰ هزار ریال اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان درباره پروژه‌های سه ماهه نخست امسال اظهار داشت: توسعه و راه‌اندازی مراکز تلفن ثابت با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال از جمله پروژه‌های امسال است.
نعمتی افزود: توسعه و راه‌اندازی سایت‌های BTS تلفن همراه با هزینه ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی مراکز ACT روستایی با اعتبار هزینه‌شده ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های مخابراتی استان در سه ماهه نخست سال‌جاری است.
مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان نصب و راه‌اندازی تلفن بی‌سیم روستایی با اعتبار هزینه‌شده یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی طرح جامع امور مشترکان استان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بهینه‌سازی مراکز مخابراتی با اعتبار هزینه‌شده ۷ میلیارد و ۳۸۹ میلیون و ۴۸۳ هزار ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات هزینه‌شده پروژه‌های سه ماهه نخست امسال ۱۴۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال بوده که با حضور محمد سلیمانی مقام عالی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه ۱۳ تیر ماه‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا