برگزاری به موقع مجمع سالیانه مخابرات

محمود سهیلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس آخرین وضعیت تهیه گزار‌های عملکرد ۱۲ ماهه شرکت مخابرات و سه بانک ملت،‌ تجارت و صادرات را اعلام کرد.وی در رابطه شرکت مخابرات گفت: گزارش حسابرسی شرکت‌های فرعی مخابرات اتمام و ارائه شده است . مقرر شده این شرکت گزارش تلفیقی را به سازمان …

محمود سهیلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس آخرین وضعیت تهیه گزار‌های عملکرد ۱۲ ماهه شرکت مخابرات و سه بانک ملت،‌ تجارت و صادرات را اعلام کرد.
وی در رابطه شرکت مخابرات گفت: گزارش حسابرسی شرکت‌های فرعی مخابرات اتمام و ارائه شده است . مقرر شده این شرکت گزارش تلفیقی را به سازمان حسابرسی ارائه کند تا در اولین فرصت گزارش عملکرد ۱۲ ماهه گروه مخابرات نیز تهیه شود.
سهیلی‌پور ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم در صورت ارائه به موقع گزارش تلفیقی مخابرات، حسابرسی آن تهیه می‌شود تا مجمع سالیانه مخابرات تا پایان تیرماه برگزار شود.
به گفته وی موضوع مهم در خصوص مخابرات نهایی شدن گزارش‌های عملکرد شرکت‌های فرعی آن بود که انجام شده است.
رئیس هیئت عامل سازمان حسابرسی در رابطه با گزارش‌های عملکرد ۱۲ ماهه سال ۸۷ سه بانک ملت، تجارت و صادرات نیز گفت: گزارش حسابرسی این سه بانک مشکل خاصی ندارد و در حال انجام است.
سهیلی‌پور با بیان اینکه در تهیه ‌گزارش‌های حسابرسی شرکت‌‌های دولتی و دیگر شرکت‌ها عقب‌افتادگی وجود نداشته و حسابرسان در روزهای تعطیل نیز مشغول به انجام امور هستند ادامه داد: در حالی طبق قانون محاسبات گزارش حسابرسی شرکت‌های دولتی باید در مرداد ماه هر سال نهایی شود که برخی شرکت‌های وزارت نیرو به دلیل لزوم محاسبه نرخ مبادلاتی برق یک ماه مهلت خواسته‌اند که با این درخواست موافقت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا