اسپرینت گوشی موتورولا مدل ” کلاچ آی ۴۶۵″ عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، اسپرینت این گوشی را با قیمت ۹۹/۲۹ دلار می فروشد.گوشی تلفن همراه Motorola Clutch i465 از سری گوشی های محکم و بادوام به شمارمی آید و از پشتیبانی سرویس ارسال و دریافت پیام Nextel Direct Connect برخورداراست.گوشی یاد شده همچنین دارای صفحه کلید …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، اسپرینت این گوشی را با قیمت ۹۹/۲۹ دلار می فروشد.
گوشی تلفن همراه Motorola Clutch i465 از سری گوشی های محکم و بادوام به شمارمی آید و از پشتیبانی سرویس ارسال و دریافت پیام Nextel Direct Connect برخورداراست.
گوشی یاد شده همچنین دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY ، پشتیبانی سرویس ارسال و دریافت پیام گروهی است که با استفاده از این سرویس کاربرمی تواند همزمان یک پیام را برای ۲۰ نفر ارسال کند.
کاربران این گوشی با استفاده از سیستم اتصال Nextel Direct Connect و تلفیق آن با قابلیت ارسال پیام متنی می توانند بطور بی سیم ( وایرلس) از دو شیوه برای انجام امور بازرگانی استفاده کنند.
این گوشی دارای قابلیت برقراری ارتباط فوری با دستگاههای دارای سیستم push-to-talk است و همچنین کاربران می توانند با استفاده از  صفحه کلید QWERTY  این گوشی ، با قابلیت تایپ سریع و راحت ، با دوستان و دیگر کاربران ارتباط برقرار کنند .
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا