پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل باعث شده است تا اکثر مشتریان از دو سال گذشته تا کنون تمایل به خرید این گوشی داشته باشند. این گوشی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل باعث شده است تا اکثر مشتریان از دو سال گذشته تا کنون تمایل به خرید این گوشی داشته باشند.

این گوشی که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسد دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت است.

گوشی ۳۱۲۰ این برند نیز با قیمت فروش ۱۱۸ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.

گوشی ۶۵۰۰ اسلاید نوکیا نیز با قیمت فروش ۲۲۵هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های گوشی ۶۵۰۰ اسلاید به شمار می آید.

در گوشی های ارزان قیمت این برند دو مدل ۱۲۰۲ و ۱۲۰۳ توانسته با قیمت ۳۵ هزار تومان  مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد و در لیست گوشی های پرفروش این برند قرار گیرد.

 در میانگین قیمت گوشی های بالای ۳۰۰ هزار تومان نیز مدل های ۵۸۰۰ ، N85 ، N96   و E66 نوانستند در بازار تلفن همراه مورد خریدوفروش اکثر مشتریان واقع شود.

گوشی های  ۵۸۰۰ ، N85 ، N96   و E66 نوکیا به ترتیب به بهای ۳۲۰ ، ۳۹۵ ، ۵۱۰ و ۳۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا