بازار تلفن همراه رونق گرفت

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چندی پیش که بازار تلفن  همراه به دلیل کاهش خریدوفروش روزهای بی رونقی را سپری می کرد،اما هم اکنون تعداد مراجعه کنندگان به این بازار پرهیاهو افزایش یافته است. “حسین پاینده” افزود:  با توجه به شرایط کنونی پیش بینی می شود …

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: چندی پیش که بازار تلفن  همراه به دلیل کاهش خریدوفروش روزهای بی رونقی را سپری می کرد،اما هم اکنون تعداد مراجعه کنندگان به این بازار پرهیاهو افزایش یافته است.

“حسین پاینده” افزود:  با توجه به شرایط کنونی پیش بینی می شود رونق این بازار تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان  همچنان ادامه  خواهد داشت.

وی افزود: شرکت پارس کامتل که کمتر از دو سال است به طور جدی  گسترده در زمینه عرضه گوشی فعالیت می کند با تعرفه ۲۵ درصدی هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری ظیم این شرکت در بخش عرضه گوشی تلفن همراه ، امیداواریم با کاهش تعرفه به طور جدی تر به فعالیت خود ادامه دهیم.

در همین حال فروشندگان معتقدند که با شروع فصل تابستان بازار تلفن همراه از بی رونقی خارج شده است.

“علی معروفی” در این زمینه ادامه داد: رونق این بازار پرمصرف در حالی است که احتمال افزایش قیمت این کالای ارتباطی در سطح بازار وجود ندارد.

وی افزود: تنها در صورتی قیمت گوشی های تلفن همراه بالا می رود که عرضه آنها در بازار کاهش یابد.

۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا