نوجوانان تلویزیون را از رایانه بیشتر دوست دارند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مطالعاتی که پیش از این انجام شده بود نشان می داد که نوجوانان بیشتر زمان آزادشان را پای رایانه می گذراندند اما تحقیقات نیلسن نشان داد نوجوانان زمان بیشتری را صرف تماشای تلویزیون می کنند.این مطالعات که در کنفرانسی تحت عنوان “نوجوانان چه می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مطالعاتی که پیش از این انجام شده بود نشان می داد که نوجوانان بیشتر زمان آزادشان را پای رایانه می گذراندند اما تحقیقات نیلسن نشان داد نوجوانان زمان بیشتری را صرف تماشای تلویزیون می کنند.
این مطالعات که در کنفرانسی تحت عنوان “نوجوانان چه می خواهند” در نیویورک انجام شد نشان داد نوجوانان به رسانه های سنتی همچون برنامه های تلویزیونی زنده، رادیو و روزنامه اعتقاد بیشتری دارند.
مطالعات نیلسن نشان داد که تماشای تلویزیون توسط نوجوانان آمریکایی نسبت به ۵ سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.
نوجوانان به طور متوسط ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه روزانه به تماشای تلویزیون می پردازند. این افراد ماهانه ۱۰۴ ساعت و ۲۴ دقیقه زمان صرف تماشای تلویزیون می کنند در حالی که فقط ۱۱ ساعت و ۳۲ دقیقه از زمان خود را آنلاین سپری می کنند.
البته نوجوانان مدت زمان بیشتری از وقتشان را صرف تماشای ویدیوهای آنلاین می کنند.
تحقیقاتی که در ماه مه انجام شد نشان داد ۱۲ میلیون نوجوان آمریکایی یا حدود دو سوم کسانی که آنلاین هستند هر ماه تقریبا ۳ ساعت و ۶ دقیقه از زمان خود را برای تماشای ویدیوهای آنلاین سپری کردند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا