اپراتور سوم به دست وکلای مجلس رسید

ا برگزاری مزایده اپراتور سوم ، کنسرسیوم تامین/ اتصالات در دی ماه سال گذشته به عنوان برنده مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران انتخاب شد.اما پس ازگذشت حدود چهارماه ازاعلام نتایج نهایی مزایده و به دلیل آنچه که عدم ارائه حق لایسنس اعلام شد این کنسرسیوم از پروژه اپراتور سوم کنار گذاشته شد.گذشت یک ماه …

ا برگزاری مزایده اپراتور سوم ، کنسرسیوم تامین/ اتصالات در دی ماه سال گذشته به عنوان برنده مزایده اپراتور سوم تلفن همراه ایران انتخاب شد.
اما پس ازگذشت حدود چهارماه ازاعلام نتایج نهایی مزایده و به دلیل آنچه که عدم ارائه حق لایسنس اعلام شد این کنسرسیوم از پروژه اپراتور سوم کنار گذاشته شد.
گذشت یک ماه و نیم ازکنار گذاشتن اتصالات امارات و نامشخص ماندن وضعیت پروژه اپراتور سوم تلفن همراه کشور که در زیرمجموعه یکی از بزرگترین پروژه های غیر نفتی کشور جای می گیرد، نمایندگان مجلس را وادار به واکنش کرده است .
به همین دلیل کمیسیون صنایع و معادن به منظور ارزیابی و روشن شدن وضعیت اپراتورسوم ، یکی ازنشستهای تخصصی هفته جاری خود را تنها به بررسی چگونگی وضعیت این مزایده اختصاص داده  تا وزیرارتباطات درباره برخی مسائل این مزایده توضیحاتی را به مجلس  ارائه کند.
اما باید دید که آیا اپراتور”زین کویت” با شرکای ایرانی خود می تواند سکان اپراتورسوم ایران را دست بگیرد  و یا شاید  تجدید مزایده باردیگر برنده نهایی اپراتور سوم را مشخص کند.
به هر حال انتظارمی رود نمایندگان ملت هرچه سریعتر راه حلی برای ساماندهی به  وضعیت اپراتور سوم پیش روی مسئولان  اجرایی کشور قرار دهند.
با تمامی این اوصاف نباید اجرای این پروژه مانند دیگر پروژه های سرمایه گذاری خارجی کشوربیش ازاین به تعویق بیفتد تا مشترکان بتوانند از تجربه استفاده از سیمکارت های نسل سوم تلفن همراه سریعتر بهره مند شوند.
۱۱۷/۲۰
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا