شرکت بلکین ۳موشواره جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این ۳ موشواره جدید با استفاده از جدیدترین فن آوری ها طراحی  و ساخته شده و قابلیت و همخوانی کاربا انواع رایانه های خانگی ، لپ تاپ و دیگر رایانه های قابل حمل را دارند.موشواره های بلکین طوری طراحی شده اند که کاربا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این ۳ موشواره جدید با استفاده از جدیدترین فن آوری ها طراحی  و ساخته شده و قابلیت و همخوانی کاربا انواع رایانه های خانگی ، لپ تاپ و دیگر رایانه های قابل حمل را دارند.
موشواره های بلکین طوری طراحی شده اند که کاربا آنها برای کاربر راحت و بدون خستگی و آسیب رسیدن به مچ دست می باشد و کاربران با استفاده از فن آوری بلوتوث  داخلی بکار رفته درآنها می توانند ساعت های متوالی بدون احساس خستگی در ناحیه دست ، با آنها کار کنند.
موشواره های جدید بلکین در ۳ طرح و مدل گوناگون تا پایان ماه جاری میلادی در آمریکا و در ماه آینده میلادی ( تیر – مرداد) در اروپا ، آسیا و استرالیا به بازار عرضه می شوند.
قیمت فروش ۳ مدل موشواره بلکین عبارتند از :
قیمت مدل Wireless Comfort Mouse (F5L030) – ۹۹/۲۹ دلار ،  قیمت مدل Bluetooth Comfort Mouse (F5L031) –  ۹۹/۴۹ دلار  و قیمت مدل Retractable Comfort Mouse (F5L051) 99/19 دلار اعلام شده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا