ویندوز ۷ روی نت بوک نصب می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  نصب سیستم عامل ویندوز ۷ به دلیل اینکه نت بوک ها فاقد سی دی درایو و دی وی دی درایو هستند ،  با مشکل مواجه بود که به این ترتیب و با استفاده از درایو یو اس بی فلاش می توان گفت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  نصب سیستم عامل ویندوز ۷ به دلیل اینکه نت بوک ها فاقد سی دی درایو و دی وی دی درایو هستند ،  با مشکل مواجه بود که به این ترتیب و با استفاده از درایو یو اس بی فلاش می توان گفت این مشکل برطرف می شود.
به این ترتیب به  شایعات مربوط به اینکه سیستم عامل ویندوز ۷ فقط ازطریق سی دی ها فروخته و نصب می شود ، پایان داده شد و سیستم عامل یاد شده از طریق درایوهای کوچکتر روی انواع نت بوک ها  قابل نصب وا ستفاده است .
مایکروسافت اعلام کرد سیستم عامل ویندوز موبایل ۷ را تا ۳۰ مهر ( ۲۲ اکتبر) به بازار عرضه می کند.مایکروسافت این سیستم عامل جدید را در ماه فوریه ( بهمن – اسفند) به بازارمعرفی کرده بود.
سیستم عامل ویندوز ۷ جدید ترین نسخه سیستم عامل شرکت مایکروسافت که بعد از سیستم عامل ” ویند وز ویستا” به بازار می آید.سیستم عامل ویندوز ویستا نتوانست موفقیت چندانی در بازار کسب کند و مایکروسافت ویندوز موبایل ۷ را به منظور جبران کمبود ها و عدم موفقیت ویندوز ویستا به بازار عرضه می کند.
ویندوز موبایل ۷ رقیبی برای سیستم ها ی عامل ” مکینتاش ”  و ” لینوکس” به شمار می آید.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا